Rysujemy

Dla każdego kto lubi rysować.

Ogłoszenie

W dziale Strona i Forum pojawił się zaktualizowany regulamin, zapraszam do zapoznania się z nim

#1 2011-07-14 20:24:12

MC MAN *$*

Rysownik

Zarejestrowany: 2011-07-14
Posty: 5

ASP

Cześć,Mam jedno pytanko! bo to forum o malowaniu więc nie mogłem chyba trafić lepiej,
chciałbym się zapytać czy trudno jest dostać się na ASP ,lubię szkicować,malować i chciałbym  się kształcić  w tym kierunku , może talentu nie mam jakiegoś wielkiego ale jak mówi mój trener 10%talentu , 90% ciężka praca .
Tak ogólnie jak kogoś będzie interesować jestem w 2 klasie technikum

Offline

 

#2 2011-07-14 20:26:11

 Dzina

ijaijaijee ło-o-ooo

4306820
Call me!
Skąd: brzuch mamy :3
Zarejestrowany: 2007-08-08
Posty: 8648
WWW

Re: ASP

Pokaż co potrafisz c:
Masz gdzieś swoje prace online?


REKLAMA: Fotografia ślubna Legnica - zapraszam i polecam, Aneta z Ostróżna.

Offline

 

#3 2011-07-14 20:37:46

MC MAN *$*

Rysownik

Zarejestrowany: 2011-07-14
Posty: 5

Re: ASP

Oczywiście prace mam ale nie online,musiałbym je walnąć do neta,teraz rzadko korzystam z neta ale spróbuje szybko je wsadzić na forum

ps
Czekam na odpowiedz na temat ASP !!

Offline

 

#4 2011-07-14 20:38:47

 Sky

trochę ćmok

Skąd: WrocLove
Zarejestrowany: 2009-07-25
Posty: 3305
WWW

Re: ASP

trener ma rację, bez ćwiczeń nawet osoba z wielkim talentem wypadnie słabo. Możesz pokazać, jak Ci idzie, dostaniesz tutaj pomocne rady i może uda nam się ocenić twoje możliwości.
Co do samego ASP, wiele zależy od miasta. Jednak ogólna zasada jest taka - oni lubią samouków. Uwielbiają też wszelkie akty i pozowanie na formacie B1 oraz rysunki martwej natury, również na takich formatach. Plus jakieś szkice anatomiczne itp. Masz jeszcze 2 lata, jeżeli jesteś w 2giej klasie, a 3, jeżeli do 2giej klasy idziesz, a to kupa czasu. Można zrobić ogromne postępy przez rok, ale trzeba ćwiczyć. I mieć kogoś, kto prace oceni w nakieruje w odpowiednią stronę.

Offline

 

#5 2011-07-14 21:55:10